Diana, Draven, Evelynn Patch 6.17
Perubahan Champion pada Patch baru (6.17)
Analisis | August 26, 2016 | By abang dots

 

Ini adalah penjelasan bagi perubahan setiap champion seperti yang dinyatakan oleh RIOT

Diana1

Diana

Penjelasan: Cara permainan Diana, seperti “divers” lain, adalah mencari saat yang paling sesuai untuk serbu masuk menyerang sasaran penting dan memusnahkan secepat mungkin. Diana menyerlah di mana dia mampu menarik beberapa champion musuh menjadi dekat untuk membuat setup untuk Area of Effect follow up. Oleh kerana itu, ability Diana iaitu Moonfall mendapat buff jarak yang lebih besar.

Diana Moonfall
Jarak maksimum tarikan: 150 —> 225

 

Draven1

Draven

Penjelasan: Sebagai seorang champion yang dikenali sebagai the “Glorious Executioner”, adalah amat pelik dimana Draven itu sendiri tidak dapat membunuh lawanya dengan kerap. Ability Draven banyak menggunakan mana dan oleh kerana itu, dia tidak mampu mengakhiri perlawanan dengan kills. Oleh kerana itu, terdapat 2 peningkatan terhadap ultimate Draven

Draven Whirling Death
cost: 120 mana —> 100 mana
cooldown: 110/100/90 seconds —> 100/90/80 seconds

 

Evelynn1

Evelynn

Penjelasan: Bila pihak RIOT memikirkan untuk menguatkan Evelynn, mereka telah membuat keputusan untuk mengambil kesempatan di mana untuk meggunakan kekuatan Evelynn iaitu stealthdan ultimate nya untuk menyerang dari lokasi yang unik dan secara tidak langsung membenarkan pasukanya membuat serangan follow-up. Pada masa sekarang, ultimate Evelynn mempunyai cooldown yang tinggi, terutamanya pada early-mid game, itu harus ditukarkan.

Evelynn Agony's Embrace
Cooldown: 150/120/90 seconds —> 120/100/80 seconds

Al-Pendapat Kami

Dengan ini, ketiga-tiga champion ini akan berkemunkinan tinggi untuk dipilih dalam game. Dengan peningkatan kekuatan ability masing-masing, bagi pendapat kami, mereka menjadi lebih dikehendaki semasa pemilihan champion. Dari dulu sebenarnya saya suka menggunakan Diana tetapi dengan patch ini, nampaknya dia akan menjadi lagi kuat. Confirm boleh bantai lawan macam ni Hahahahahah!

 

Post Berkaitan

Comments