Menyingkap kembali champion baru 2016 – Jhin, the Virtuoso
ADC terbaru yang terhangat!
Analisis | February 20, 2017 | By Mikail Karma

Jhin

Dah setahun sejak Jhin dilancarkan. Pemain ADC yang menggemari champion ini pasti dah biasa dengan kiraan nombor empat.

bang_bang_by_moodyfirefly-d9rg48y

APA YANG BAGUS? 

Sejujurnya, kami berasa gembira dengan Jhin. Corak auto attack-nya yang unik adalah sesuatu yang baru untuk dimainkan sebagai ADC, dan ia menyeronokkan walaupun selepas 100 permainan. Ia juga selari dengan kemaskini Marksman dan juga sesuai dengan matlamat “setiap auto attack marksman patut mempunyai keunikan yang tersendiri.”

in_carnage_i_bloom_like_a_flower_in_the_dawn____by_rootka97-d9vku9j

APAKAH PENAMBAHBAIKAN YANG PATUT DILAKUKAN? 

Personalitinya yang mendalam (dan suaranya) mengundang hiburan yang menjadikan Rift “seni” yang hebat dalam setiap game. Kisahnya yang berkaitan dengan Shen dan Zed diterima baik oleh komuniti, dan kami berasa yang champion baru ini berhubung dengan champion yang lain dan membantu kisah jalan cerita mereka juga, yang membuatkan para pemain berasa teruja untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

Jhin membawakan kekuatan unik kepada pasukannya (jarak spell yang lain daripada yang lain, jauh) dan kita tahu apa kelemahannya, kurangan kelajuan serangan. DPS-nya lebih rendah ke atas “target dummy” dalam Practice Tool, tapi damage-nya tinggi.

Jhin Zed Shen

APA YANG KITA PELAJARI?

Kita memfokuskan keunikan Jhin dalam pasukan, seperti jarak jauh W-nya atau damage daripada ulti-nya. Jhin telah mencapai matlamat sebagai champion yang memberikan kepuasan dan strategi baru dalam setiap pelancaran champion baru.

blood_moon_jhin_by_hacker91-d9tfvd1

Jhin adalah champion baru tahun 2016 yang paling popular dan kerap dimainkan di League berbanding champion baru yang lain seperti Aurelion Sol, Taliyah, dan Ivern. Dengan adanya skin baru, Blood Moon Jhin, tak sabar untuk Riot mengejutkan kita semua dengan lebih banyak skin baru untuk The Virtuoso.

Empat. Empat. Empat. Empat.

Post Berkaitan

Comments